London babyyy - Reisverslagen van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu London babyyy - Reisverslagen van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu

London babyyy

Voor mijn stageperiode in het buitenland, bevind ik me in Londen voor vijf hele maanden. Na vele stressweken en nervositeit met het regelen van van alles, ben ik om dit moment hier en tot nu toe is alles goed (gekomen). Hopelijk is het geen saaie 'blog' en kunnen jullie van mijn klunzige, leuke, rare, gekke en idiote gebeurtenissen genieten hahaha.

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2015

Counting the days...

12 December 2014

Loving London more and more

26 November 2014

Mopmop, gas eropppp

12 November 2014

Make that the cat wise

27 Oktober 2014

A hell of a couple of weeeks!
Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4312

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: