A hell of a couple of weeeks! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu A hell of a couple of weeeks! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu

A hell of a couple of weeeks!

Door: Lieve Hommeles

Blijf op de hoogte en volg Lieve

27 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Well hello my lovely readers (wilde altijd al eens zo beginnen),

In mijn laatste verslag zei ik nog dat ik mijn bloggedrag zou bijhouden, wat dus totaal niet is gebeurd.. Je suis très désolé but zoals je kan zien in mijn titel van dit verslag: What a hell of a couple of weeeks!
Zoveel gebeurd en zoveel dingen gedaan, ik zal jullie eens bijpraten en gelukkig heb ik veel opgeschreven in mijn agenda, zodat ik ook nog weet wat ik heb gedaan!

In mijn vierde week was ik nog op zoek naar een kamer, want ik ging verhuizen natuurlijk. Uiteindelijk na een vreselijke viewing (ik bespaar jullie de details) had ik een kamer gevonden. Helemaal blij en het is ook nog eens in een rustige buurt dus het kan eigenlijk niet beter! In dat weekend heb ik dus mijn spullen gepakt en ben zondag met twee loodzware koffers naar Paddington gegaan, want mijn ouders kwamen voor een paar dagen naar Londen! Jeeeeejj!

In mijn vijfde week waren mijn ouders er dus nog en hebben we van alles gedaan. Dan besef je ook dat het om het samen zijn gaat en niet om zo snel mogelijk alle dingen te zien, zodat je die van je lijstje kan wegstrepen. Die dinsdag hebben dan ook al mijn spullen naar mijn kamertje gebracht en meteen mijn kamergenootje ontmoet. De dag erna was wel even raar, want je hebt weer even iets van thuis bij je en dan is het weer weg, maar dat is misschien voor een of twee dagen en dan niet meer. In dat weekend ben ik dan naar Brighton geweest met vrienden. Wat een mooie stad is het! Was ook even wat anders dan London, want daar is het alleen maar druk druk druk druk en ineens zagen we veel meer groen dan dat we gewend waren en hadden we ook nog eens ruimte om te lopen haha!

In mijn zesde week was het ook weer hartstikke druk. Op werk is het af en toe ook echt een zooitje. Iemand had de promotion documents al een paar weken geleden moeten versturen wat dus niet was gedaan. Uiteindelijk wilde ze het via Mailchimp verzenden terwijl diegene er helemaal niks van wist. Ik heb dus daarbij geholpen en dingen verteld zoals: hoe je de emails kan importeren, een template kan ontwerpen etc. Nou ik zal je zeggen: Ik heb ALLES meer dan 10 keer opnieuw moeten doen, omdat de marketing manager zei dat zij alles al had gedaan, wat dus niet het geval was en ik alles opnieuw mocht doen EN ook nog eens alles verbeteren. Dan heb ik ook nog eens een fout gemaakt die erin was geslipt door de vele malen dat ik het moest verbeteren. Uiteindelijk goed gekomen, maar is toch altijd even vervelend. In het weekend lekker rustig aan gedaan; aan school gewerkt, uit eten geweest, naar de bios geweest en nog lekker wezen shoppen. Is ook weleens fijn, een rustig weekend hahaha!

In mijn zevende week (jaa ik ga jullie alles vertellen van de weken die ik moet inhalen) was het weer eens lekker gezellig. Werk was weer werk (chaotisch en druk) en tussendoor dan op een doordeweekse dag uitgegaan met Frederique en haar vriendin Sabine, want het kan gewoon, daarna verder in de week wat gegeten met Roos en vrijdag & zaterdag natuurlijk mijn birthday gevierd!! Jajaa ben alweer 20 jaar oud, geen tiener meer... Mijn lieve vriendinnetjes waren er allemaal bij toen de klok 12 uur sloeg en hebben als cadeau een echte Britse High Tea gegeven dus wordt lekker smullen de 23e van november :). Zaterdag met Frederique eerst sportief gedaan en in de avond met Joris en Luuk nog erbij naar the O2 Academy gegaan in Brixton. DJ Top 100, wat was het toch leuk! Hardwell, Showtek, Don Diable en nog meer! Ik heb genoten!!

Dan mijn achtste week in London. Verslag van school ingeleverd en hopelijk komt daar natuurlijk een goed resultaat uit. Ik was ook tot de conclusie gekomen dat ik maar eens naar een gym moet gaan. Nee ik eet niet meer zoals in Frankrijk, dat nooooit meer, maar het is hier af en toe zoo koud en zo snel donker dat je niet meer gaat hardlopen ofzo. Dus was toen begonnen met het zoeken van een gym en heb er een gevonden met Frederique samen! Lekker samen sporten, hallelujaah! Ook was ik deze week naar One Republic gegaan in de O2 Arena. Nou als je iets wilt zien, moet je daar naartoe gaan. In een arena 20 restaurants, bowling area en een bioscoop. Wij stonden overigens BINNEN in de rij dus geen kou! Ana en ik stonden helemaal vooraan en het was geweldig. Wat een stem zeg en die muzikanten... Die konden minstens 2/3 verschillende instrumenten bespelen! Ze hebben er een fan erbij kan ik je vertellen :). Ook heb ik wat met mijn collega's gegeten, bij Janne gezellig film gekeken en geslapen, naar Greenwich geweest (wat overigens echt heeel mooi is!) en naar een super vette club gegaan, Whisky Mist. 10 pond entree en dan hadden we een tafel met allemaal wodka, champagne, shotjes en nog meer soorten drank en echt goede muziek! Dus was zeer geslaagd hahaha! Gisteren heb ik gewoon lekker niks gedaan, wat ik echt al best lang niet heb gedaan. Best lekker om lui te zijn joh!

Deze week komt Halloween eraan, gheghe. Jaa wij gaan het vieren! Deze week dus voor Halloween shoppen en naar de gym! Jajaa, Frederique en ik gaan vanavond! Eerste keer dus ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Dit weekend ga ik ook maar eens mijn kleine koffertje inpakken, want ik kom volgende week donderdag voor een weekendje naar huis! Vorig jaar niet gedaan toen ik in Frankrijk zat dus ben best benieuwd hoe het zal zijn, want je weet het maar nooit. Kijk er wel naar uit :)

Nou ik heb jullie weer eventjes bijgepraat. Hopelijk kan ik nu wel zeggen dat het niet meer zo lang zal duren voordat ik weer een verslag maak, want het is veel makkelijker om het bij te houden dan elke keer een aantal weken te beschrijven natuurlijk. Gelukkig houden mijn vriendinnetjes het bij, zodat ik het niet echt vergeet!

Nou ik hou nu toch echt op, het is al lang genoeg. Ga weer aan het werk, want er is best wel wat te doen (oeps..).

Tot snel en misschien zelfs tot in Nederland!

Liefs en kusjes,
Lieve

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 4318

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: