My first week in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu My first week in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu

My first week in London!

Door: Lieve

Blijf op de hoogte en volg Lieve

07 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi everyone!

Hoe gaat het daar? Hopelijk gaat alles goed natuurlijk! Ik zal jullie eens wat vertellen over mijn weekje in Londen, tot nu toe. Het gaat echt goed, heel goed zelfs. Ook een hele andere ervaring dan Frankrijk! Het is natuurlijk een terugblik, maar ik zal jullie eens wat meer details vertellen.

Zondag heb ik afscheid genomen van mijn lieve familie. Eerste keer helemaal alleen reizen, dat kan ik ook weer van mijn lijstje schrappen haha! Gelukkig kwam iemand mij ophalen van het vliegveld en bracht mij naar mijn accommodatie, natuurlijk ben ik haar super dankbaar! De mensen in het huis ontmoet en lekker gesetteld.

Maandag begon dan toch echt het echte werk, ik moest naar mijn werk. Na een bus, een metro lijn, een treinrit en 15 minuten omlopen verder, kwam ik voor het pand te staan. Nou ik schrok wel even toen ik dat pand zag, verdient namelijk niet echt een schoonheidsprijsje. Maar goed, wanneer ik op de goede etage kwam en het bedrijf binnen kwam, was ik toch wel heel blij dat het bedrijf er toch goed uit ziet.
Nou, er was ons verteld dat wij een presentatie kregen en ook ineens een interview met de baas. De presentatie was al een halfuur te laat begonnen en daarna heb ik ook nog eens ZES uur gewacht op de interviewtje met meneer de baas.. ZES uur gewacht op een interview van vijf minuten... Mijn dag kon niet meer kapot. Had intussen wel leuke mensen ontmoet, maar toch, ik kon wel wat beters doen in die tijd haha!

Dinsdag begon dan toch mijn echte eerste werkdag op de Creative Department en moest er om 9 uur zijn. Ik zal eerst uitleggen wat ik doe; Ik zorg ervoor dat Facebook en Twitter goed wordt gebruikt en probeer meer mensen aan te trekken, ik zorg er ook voor dat het adverteren en het promoten van het bedrijf zo goed mogelijk verloopt en ben soms ook de supervisor over bepaalde delen van een project. Best leuk toch?
Die dag probeerde ik natuurlijk zo op tijd mogelijk te komen en na deze zin raden jullie het vast wel; ik was op tijd! Jaa, ik heb een kleine trip buiten Londen gemaakt en jaa, ik had beter moeten kijken, maar ik was op tijd! Ik heb ook leuke collega's, heel veel interns en komen overal vandaan.

Woensdag, donderdag en vrijdag gewoon lekker gewerkt en vind het toch best leuk. Mij hoor je niet klagen! Het had erger gekunnen, zal ik het zo zeggen :) Donderdag had ik nog met twee collega's wat gedronken en vrijdag ben ik naar The Hems gegaan. Een Nederlandse bar waar ik allerlei leuke Nederlanders ben tegen gekomen! Door een reactie van een meisje, is er een hele groep ontstaan met leuke mensen.

Gisteren ben ik lekker naar de 'big' attracties gegaan en heb weer heel wat moois van Londen gezien! Daarna ben ik nog met twee meisjes wat gaan eten en drinken. Kortom ik heb het tot nu toe echt heel leuk gehad.

Vandaag moet ik maar even gaan opruimen en schoonmaken en daarna lekker naar Camden Town, wat kraampjes en winkeltjes bekijken met leuke mensen!

Voor degene die mij willen bereiken, het kan via Facebook, mijn Nederlandse nummer (WhatsApp nummer) en via mijn email: lievehommeles@live.nl. Voor het woonadres moet je mij eerst even iets laten weten, want iedereen kan dit namelijk lezen!

Tot het volgende verslag en deze keer zal ik het wel bijhouden en niet net zo in Frankrijk hahaha! Nu heb ik de tijd!

Liefs Lieve
(Gheghe, zie je wat ik daar deed?)

  • 07 September 2014 - 13:47

    Sofie:

    Wow, ik ben jaloers! Klinkt super, fijn dat je stage ook zo goed bevalt :)

  • 07 September 2014 - 16:12

    Saskia:

    Hey Lieve, wat een leuk en duidelijk verslag. Fijn, dat je het naar je zin hebt! Succes met de werkzaamheden. XX

  • 07 September 2014 - 18:39

    Maud:

    Super leuk verslag Lieve!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4322

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: