Studeren in Frankrijk - Reisverslagen van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu Studeren in Frankrijk - Reisverslagen van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu
Studeren in Frankrijk

Dit najaar moest ik ergens in het buitenland gaan studeren. Ik had gekozen voor Frankrijk, omdat het mij zeer interessant lijkt om daar eens die cultuur te snappen en ook zeker de taal! Ik hou zelf wel echt van een uitdaging en zeg nou zelf, frans leren is ook eenmaal een uitdaging.

Recente Reisverslagen:

18 September 2013

J'essaie de parler français

07 September 2013

Bonjour La Rochelle
Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4310

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: