Mopmop, gas eropppp - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu Mopmop, gas eropppp - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu

Mopmop, gas eropppp

Blijf op de hoogte en volg Lieve

26 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik heb nu onderhand al meer dan tien keer een openingszin willen typen en ben het elke keer aan het 'backspacen'. How lovely to have to many thoughts about how I should write my first sentence of my blog. Wat maakt het ook uit, ik zal maar een beginnen met mijn verhaaltje.

Ik ben echt goed met het bijhouden van mijn verslagen, ik zou daar toch echt eens een prijs voor moeten krijgen. Twee weken geleden heb ik wat geschreven over mijn weekendje thuis en nu komen mijn ouders mij al bijna opzoeken. Ik wil jullie ook heel graag vertellen hoe ik twee weekenden geleden zat, maar ik moet echt graven in mijn gedachten. De tijd gaat hier echt ongelooflijk snel.. Over ongeveer drie weken ben ik alweer voor een aantal dagen in Nederland om kerst te vieren. Zo zie je maar, dat je maar wat van je leven moet maken...

Na het schrijven van mijn blog, heb ik eens heel wat aan school gedaan of jaa... tenminste geprobeerd. Ik had dat weekend ook best goed aangewerkt, want ik zit hier voor mijn opleiding en moet natuurlijk wel een goed punt halen. Ik was toen trouwens met Roos gaan schaatsen bij Somerset House. Wij hebben het zeker heel leuk gehad voor de tijd die wij over hadden hahaha. Waren de tijd een beetje vergeten en konden nog een halfuur schaatsen ipv van een heel uur. Jaa, dat was heel handig van ons, maar we hebben er zeker wat van gemaakt. Het was echt leuk om weer eens op de schaatsen te staan en het zag er ook zo gezellig uit! Kan niet wachten om nog eens te gaan :).

Vorige week ben ik dus aan mijn onderzoek gestart voor school. Ik ga een marktonderzoek doen over de Nederlandse markt voor het bedrijf. Ik had alleen niet gedacht dat het meer zou zijn... Jezus dat gaat echt veel werk worden, bloed, zweten en tranen... Maar alles voor een goed punt zullen we maar zeggen! Die week zijn Fréderique en ik ook begonnen aan een website!! Heel belangrijk voor ons en hopelijk ook voor toekomstige studenten/werkzoekende die naar Londen willen komen. De website gaat over alles wat je moet weten voordat je naar Londen gaat en wanneer je in Londen zit. Wij delen ervaringen, tips and tops en zoveel mogelijk informatie, zodat iedereen met een gerust hart naar Londen kan komen. Neem eens een kijkje www.thelondonexpress.weebly.com en like onze FB pagina om elke update van onze website bij te houden: https://www.facebook.com/expressthelondon?ref=ts&fref=ts .

Ik ben ook weer flink gaan sporten met Fréderique. Zo lekker om elke keer maar weer je gedachten op nul te zetten en energie over te hebben. Wat btw goed van pas kwam toen we dit weekend om 8 uur in de trein naar Manchester zaten! Zo vroeg, maar de trip was zo goed. Manchester deed mij even denken aan Amsterdam door de trams die door rond gaan. Een gezellige stad met leuke winkels en een leuke kerstmarkt! Echt waar, ik werd gewoon zo enthousiast van alle kraampjes en decoraties. Kan niet wachten totdat het eindelijk zo ver is!

Zondag ben ik met Fréderique en haar Amerikaanse collega Lindsey aan de studie gegaan en gewerkt aan onze website. Veel te doen voor school en dan nu ook de website waar wij veel liever aan werken hahaa! 's Avonds ben ik met mijn vriendinnen uit eten geweest voor mijn verjaardag wat heel lekker en leuk was. Nogmaals bedankt meiden :).

En dan begint de week weer. Werken aan mijn onderzoek, werken, sporten en relaxen! Donderdag ga ik met waarschijnlijk met Janne en Fréderique Thanksgiving vieren hahaha. Lekker ons buikje rond eten en dan komt vrijdag mijn lieve vriendinnetje Maryana! Niet alleen haar bezoek staat op de kalendar, maar ook die van mijn ouders! Wordt dus een heel leuk en goed weekend!

Hopelijk is het daar in Nederland ook goed! Ik wens jullie alvast een fijn weekend ook al is het pas woensdag. Lekker vooruit kijken haha!

Cheeers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4309

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: