Loving London more and more - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu Loving London more and more - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu

Loving London more and more

Door: Lieve Hommeles

Blijf op de hoogte en volg Lieve

12 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heee hallo luitjes!

Ik zal het ook nooit leren, maar ik heb helemaal geen tijd om lange verslagen te maken naast mijn onderzoek en verslagen voor school. Okee, ik heb wel tijd, maar die gebruik ik voor hele andere dingen... Sorry!! Ik weet ook helemaal niet meer wat ik allemaal heb gedaan, want ben nog aan het nagenieten van gisteravond. Maar dat komt later wel, eerst even een korte samenvatting van de andere weken. Ik pak even mijn agenda erbij.

Vorige keer schreef ik nog dat mijn vriendinnetje Maryana en mijn ouders naar London kwamen. Nou ik heb echt een super weekend gehad! Maryana en ik hebben heel London afgereisd om de belangrijkste punten van London te kunnen zien. Is ook nog eens heel goed gelukt joh! Genieten dat het was! En toen, ging Maryana naar huis, maar ik had mijn ouders om me lekker in me humeur te houden :)! Vorige keer dat ze er waren, moest ik verhuizen dus dan kan je niet alles doen en geniet je er minder van weet je. Dat was nu niet het geval. Ik heb me toch genoten en om dan weer afscheid te nemen, ook al was het maar voor twee/drie weken, viel het toch heel erg zwaar. Eigenlijk elke keer als je afscheid neemt. Echt waar, afscheid nemen is het zwaarste van deze hele reis. Ook belangrijke dingen missen, zoals je vrienden, je sport en al de leuke events. Maar gelukkig is dat maar voor even.

Ooo en btw, ik ga naar Olly Murs! Ja, ben super super super happy :). Lot en ik wilde er al zo lang naartoe en nu komt ie eindelijk. Even tussen door hahaha!

Wist je ook trouwens dat ik hier Sinterklaas heb gevierd? Nee niet alleen gewoon Sinterklaas liedjes aanzetten en meezingen. Neenee, Femke, Janne en ik waren 4 december naar een kroeg gegaan van een Nederlandse eigenaar en we hebben frikadellen, frieten, pepernoten, chocolade pepernoten, chocolade letters en nog meer gegeten. Even thuis komen hahaha! Ook nog Sinterklaas en zwarte pieten tegengekomen. Ja, weet je, die kunnen geen enkele Nederlander overslaan dus die moesten wel even langs komen haha! Zulke evenementen worden allemaal door een hele leuke groep georganiseerd op Facebook, echt leuk! Die vrijdag ben ik met Janne naar een TV Show geweest van Nick Grimshaw, presentator en radio DJ. Kent iemand Union J? Nou die waren dus te gast (ik heb het geweten hoor met meiden die gewoon zo zenuwachtig waren en op jacht om ze aan te raken. Best eng af en toe joh) en btw die dokter van gênante lijven! Het was echt leuk, want na 10 minuten mochten we op een van de eerste rijen!!

Zaterdag, Christmas shopping voor de familie en al mijn cadeautjes voor de surprise inpakken, want Fem, Free, Jann en ik hadden lootjes getrokken en het was met toch gezellig. Thanks voor de cadeaus Fem! Ze zijn helemaal top en natuurlijk ook die van de rest! Iedereen was blij en daar doen we het dan ook voor! Zondag bij Femke blijven slapen en 's avonds naar Horrible Bosses 2 gegaan. Die zaal waar we in zaten... Dat was gewoon de première zaal met leren stoelen.. Nou die zaten heerlijk hoor en dan geniet je gewoon weer wat meer van de film die ook echt grappig was!

Dan begint de volle werkweek weer met sportactiviteiten die ik door mijn bezoekjes een week stil had moeten zetten. Deed ik met plezier hoor, maar dan is het toch weer goed om te sporten joh! Btw, in het begin hadden we dus afgesproken om naar Winter Wonderland te gaan en ik kan je vertellen: Het is een super event! Allerlei attracties, kerstmarkt en een Oktoberfest hal. Dus waar zijn wij gisteravond naartoe gegaan? Inderdaad, lekker feest vieren en jongen het was zo zo zo zo leuk! Après skiën, pre-carnavallen en bier! Het was zo leuk en ben dus nog steeds aan het nagenieten. Iedereen blij & gezellig en zeker geen vervelend zicht! Vanavond dus maar weer gaan, want mis toch wel dat après skiën en het skiën zelf ook. Staat ook weer op mijn To Do list: een skivakantie boeken voor volgend jaar!

Oja btw, ik had eerst gezegd dat ik hier nog helemaal geen celebs was tegengekomen en niet dat ik daarom hier ben, want de stad is waar ik voor kwam. Maar in één week ben ik Rihanna, Naomi Campbell, Union J, Dokter van Gênante Lijven en Nick Grimshaw tegen gekomen. Mij hoor je niet klagen hoor hahaha. Hartstikke leuk, maar hoe sommige mensen kunnen reageren... Heel grappig, maar dan krijg je ook medelijden met die celebs, want hun zijn ook maar mensen die hun werk doen.

Nog een ding dan! Free en ik hebben heel lang zitten wachten op de release van de X Factor final tickets en kan gewoon nu met 90% zekerheid zeggen dat wij er naartoe gaan!! Jaa, wij gaan naar de X Factor Finale en wie treden er op? Olly Murs, Demi Lovato, Ed Sheeran & One Direction. Ik kan hier wel aan wennen. Zo'n leventje is best leuk en deel het ook met hele leuke vriendinnen en mensen die ik hier heb ontmoet. Ik had nog tegen mijn vriendinnen en ouders gezegd dat ik echt voor een tijd niet naar het buitenland ga, maar ik begin nu toch weer te twijfelen... Ik ga niet voor school, maar misschien een zomerstage? Ik ga het wel allemaal zien, want daar heb ik nog een hele tijd voor. Eerst maar dit avontuur afmaken met een knaller!

Weer een heel verslag met allemaal dingen. Ik ga niet meer beloven dat ik het elke week ga bij houden, want dan komt het er niet van. Jullie gaan het wel zien!

Toedels & Cheers uit het levendige Londen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4307

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: