Already my third week.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu Already my third week.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lieve Hommeles - WaarBenJij.nu

Already my third week..

Blijf op de hoogte en volg Lieve

21 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hiyaa guys!

Geeezz, ik ben weer goed bezig met het 'bijhouden' van deze reisverslagen. Ik vergeet het echt gewoon dus bij deze: SORRY!
Vorige week heb ik natuurlijk gewerkt, maar heb ik ook een huisdiner gehad, een nieuw meisje leren kennen en party hard gegaan! Er is hier zoveel te doen, ik kan gewoon eigenlijk bijna nergens een rustmoment vinden hahaha!
Zoveel leuke en mooie dingen en dan elke keer komen er weer meer en meer plannen en weet ik zo meteen niet meer of ik nog wel een keer vrij ben in de weekenden hahaha!
Deze week ben ik er wel echt achter gekomen, dat ik toch echt ga verhuizen. De reisafstand is mij een beetje teveel geworden en ga dus wat dichterbij wonen met een goede aansluiting naar central London. Echt waar, anderhalf uur naar werk met twee/drie keer overstappen, nope gaat hem niet worden.
Ik ben samen met een meisje dus op zoek en hopelijk vinden wij snel iets dus fingers crossed!
Deze vrijdag ben ik met drie dutchies uit eten geweest en zijn wij daarna doorgegaan naar een club genaamd Koko om daar lekker uit te gaan. Heel wat mensen van mijn bedrijf gingen daar uit en het was super gezellig! En die club, leek wel op een theater! Een oude theater met van die loften aan de zijkant en twee balkons. Super vet alleen de muziek was af en toe wel een beetje minder, maar het was super gezellig! Gisteren heb ik mijn luie kant weer even te voorschijn gehaald! Kon het niet laten, een lekkere dag niks doen en series kijken IN BED! Awesomeee hahaha!
Vandaag zit ik met Frederique in de Starbucks te werken aan school en te zoeken voor een kamer. Moet toch wel een begin maken aan school, ook al is het heel moeilijk!

Deze week staat er ook weer veel op de planning. Morgen naar een viewing, dinsdag uit eten, woensdag iemand voor de kamer en donderdag nog niks (misschien tijd voor een rondje hardlopen) en dan begint het weekend en daar kijk ik echt naar uit hahaha! Eerst even lekker wat met vrienden doen en dan komen mijn vader en moeder zondag naar MIJ! Niet naar Mijtje, maar naar mij, als in Lieve Hommeles :)!

Dus ik ga weer een leuke week tegemoet!
Hopelijk ging ook alles goed bij jullie people. Btw ik hou stiekem wel alles bij hoor, maar het is af en toe best lastig om toch op de hoogte te blijven door de verschillende gebeurtenissen en vergis me ook vaak zat in de tijd van hier en Nederland. Al een aantal keren dus gebeurd.

Ik ga maar snel verder met school voordat ik echt bijna niks heb gedaan. Top student hierzo!

Ik hou jullie op de hoogte en ik probeer echt elke week een verslag te maken! Doe mijn best!

Cheers,
Lieve

  • 21 September 2014 - 20:02

    Saskia:

    Succes met zoeken, ik hoop dat jullie samen iets leuks vinden, tot gauw! XXmam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieve

Haai, Ik ben Lieve Hommeles en dit is mijn reisdagboek. Hier hou ik al mijn reisverslagen in blablablabla. Ik heb deze blog aangemaakt, omdat ik het leuk vind om mensen op te hoogte te houden en vertellen hoe leuk of vervelend ik het wel niet heb in een ander land! Iedereen mag het lezen en iets achter laten.

Actief sinds 07 Sept. 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4291

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

London babyyy

01 September 2013 - 31 December 2013

Studeren in Frankrijk

Landen bezocht: